Gizem Örge ”Olimpiyat Köyünün Enerjisi Bana İyi Geldi”

Ankara doğumlu olan ancak anne tarafından Ordu Mesudiyeli olan A Milli Kadın Voleybol Milli Takım oyuncusu Gizem Örge, Olimpiyat Oyunları ikinci maçının ardından “Olimpiyat köyü gerçekten rüya gibi. Köyün enerjisi bana iyi geldi açıkçası. Bazı alışmamız gereken zorluklar var tabii. Böyle bir platformda ülke için savaşmak harika, madalya ile hayallerime kavuşacağım inşallah” dedi.

Dedesi Mesudiye eski Belediye Başkanı Mustafa Demir olan ve genç yaşta başladığı voleybolda Milli Takıma kadar yükselen Gizem Örge, Türk Voleybol literatürüne ‘savunma bakanı’ lakabı ile akılda kalıcı bir şekilde girerken, Paris’te düzenlenen 2024 Olimpiyat Oyunları’nda Milli Takım formasını terletiyor. Kendi kariyerinin ilk olimpiyatları olan Gizem Örge, Filenin Sultanları kadrosundaki tek libero olurken bu süreçte Çeyrek Final heyecanı yaşıyor.

Gruptaki ilk maçında Hollanda’yı 3-2 yenen, ikinci maçta ise Dominik Cumhuriyeti’ni 3-1 yenen Türkiye A Milli Kadın Voleybol Takımı Çeyrek Finali garantiledi. Dominik Cumhuriyeti maçı sonrasında ise Gizem Örge TRT Spor mikrofonlarına konuştu. Gizem Örge “Çok mutluyuz, önceliğimiz çeyrek finali garantilemekti. Galiba ilk setleri biraz uyanmak için kullanıyoruz, umarım İtalya maçında buna ihtiyacımız olmaz. Hedefimiz en iyi şekilde gruptan ayrılmak. Çeyrek finalde de güçlü bir şekilde madalya için kendimizi ilk 4’e atmak istiyoruz.” dedi.

Kariyerinde ilk kez olimpiyatlara katılması ile ilgili gelen soruya da cevap veren ve bunun kendisi için rüya gibi olduğunu söyleyen Ordu Mesudiyeli Gizem Örge “Olimpiyat köyü gerçekten rüya gibi. Derya bana ‘Gizem abla seni ilk defa bu kadar neşeli görüyorum’ diyor. Köyün enerjisi bana iyi geldi açıkçası. Bazı alışmamız gereken zorluklar var tabii. Böyle bir platformda ülke için savaşmak harika, madalya ile hayallerime kavuşacağım inşallah.” ifadelerini kullandı.

SAMET KARADAĞ

Samet Karadağ

2014 yılından bu yana Ordu'da spor muhabiri ve foto muhabirliği yapmakta.

Related Posts

  • 51 views
Şükrü Bodur Bu Kez 12 Günde Kararını Verdi

52 Orduspor Futbol Kulübü’ndeki görev süresince üç kez görevi bırakma kararı ile kongreye giden Şükrü Bodur, 12 gün içindeki görüşmeler neticesinde kararını vererek yeniden aday oldu. Bodur ilk istifasında 28…

  • 113 views
Şükrü Bodur Geri Dönüyor, Kongrede Aday Olacak

52 Orduspor Futbol Kulübü Başkanı Şükrü Bodur, Olağanüstü Genel Kurul’da aday olduğunu açıkladı. 52 Orduspor Futbol Kulübü’nü 2.Lige çıkaran ve ardından destek göremediği için Olağanüstü Seçimli Genel Kurul kararı alan…

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Gözden Kaçanlar

Taha Tosun Ordu’ya Geri Dönebilir

Taha Tosun Ordu’ya Geri Dönebilir

Nevzat Bilen 9 Golle Sezonu Bitirdi

Nevzat Bilen 9 Golle Sezonu Bitirdi

Şükrü Bodur Bu Kez 12 Günde Kararını Verdi

Şükrü Bodur Bu Kez 12 Günde Kararını Verdi

Şükrü Bodur Geri Dönüyor, Kongrede Aday Olacak

Şükrü Bodur Geri Dönüyor, Kongrede Aday Olacak

Orduspor 1967 A.Ş.’nin Genç Kalecisi Takımdan Ayrıldı

Orduspor 1967 A.Ş.’nin Genç Kalecisi Takımdan Ayrıldı

Orduspor 1967 A.Ş.’de ‘Dinç’ Fesih İle Gitti

Orduspor 1967 A.Ş.’de ‘Dinç’ Fesih İle Gitti

Balıkesirspor Emre Gemici’yi Açıklayacak

Balıkesirspor Emre Gemici’yi Açıklayacak

Fatsa Belediyespor’un Sol Beki Arda Turan Bankında

Fatsa Belediyespor’un Sol Beki Arda Turan Bankında

Şükrü Bodur Yeniden Adaylığa Hazırlanıyor

Şükrü Bodur Yeniden Adaylığa Hazırlanıyor

Ordulu Genç Yüzücülere ve Antrenörlere Milli Görev

Ordulu Genç Yüzücülere ve Antrenörlere Milli Görev
error: İzinsiz içerik kopyalama, telif hakkı ihlali olarak değerlendirilmektedir.