Motofest, Ordu’da Nefesleri Kesti !

Ordu Büyükşehir Belediyesi ile Ordu Motosiklet kulübü iş birliğinde bu yıl ikincisi düzenlenen Ordu Motosiklet Festivali (MOTOFEST) yurdun dört bir yanından motosiklet tutkunlarını bir araya getirdi.

Durgun Su Sporları Merkezi ve Kamp Alanında düzenlenen ve yüzlerce motor severi Ordu’da buluşturan festivalde çeşitli etkinlikler düzenlendi. 24 Haziran Cuma günü Gülyalı Durgun Su Sporları Merkezi ve Kamp Alanında çadır kurulumu ve gece konaklaması yapılarak başlayan festival, 25-26 Haziran tarihleri arasında şehir turu, Birkan Polat Motoshowu, Ordu Büyükşehir Belediyesi Kent Orkestrası konseri, Dj Ozzy konseri ve çeşitli programlar sonrası sona erdi.

Türkiye Motosiklet Akrobasi Şampiyonu Birkan Polat’ın muhteşem gösterileriyle nefes kestiği festivalde motor tutkunları da unutulmaz anlar yaşattı. Adrenalin tutkunlarını bir araya getiren festival katılımcılardan tam not aldı.

“BU TESİS SADECE ORDU’YA DEĞİL TÜM TÜRKİYE’YE KAZANDIRILMIŞ BİR ESER”

Ordu Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Adem Atik, Durgun Su Sporları ve Kamp Alanı’nın sadece Ordu’ya değil tüm Türkiye’ye kazandırılmış bir eser olduğunu söyledi.

Başkan Vekili Atik sözlerine şöyle devam etti:

“Sayın Bakanımız Mehmet Hilmi Güler’in Büyükşehir Belediye Başkanlığı sürecinde havalimanının yanındaki bu güzel alanı nasıl değerlendirebiliriz düşüncesinden yola çıkılarak burayı içerisinde kano park, yelken park, motopark, otopark, karavan parkı bulunan Durgun Su Sporları Merkezi haline getirerek Türkiye’de bir ilki gerçekleştirdik. Burası tüm dizayn ve tasarımıyla beraber Sayın Bakanımızın emek ve destekleriyle çok güzel bir çalışma oldu. Sadece Ordu’ya değil tüm Türkiye’ye ait bir eser kazandırıldı. Bu yıl MOTOFEST’in burada ikincisini gerçekleştiriyoruz. Geçen yıl yoğun bir talep olmuştu. Yaklaşık 44 kulüp ve 1500’e yakın motorsever Ordu’da bir araya geldiler. Şehir turu yapıldı. Herkes burada çok güzel bir kaynaşma ortamında. Pandemi sonrası festivalin ikincisini gerçekleştirmenin mutluluğunu yaşıyoruz. Sayın Bakanımıza tüm katılımcılar adına böyle bir tesisi ilimize ve ülkemize kazandırdığı için çok teşekkür ediyoruz.”

“BÖYLE BİR ALANDA İLİMİZİ TANITMAKTAN MUTLUYUZ”

Ordu Motosiklet Kulübü Başkanı Mehmet Ataç da böyle bir alanda şehri tanıtmaktan ve insanları ağırlamaktan duyduğu memnuniyeti dile getirerek, “Bizim amacımız şehrimizin sosyal kültürel anlamda tanınmasını ve tanıtılmasını sağlamak. Tüm gelen ziyaretçiler böyle bir alanı, böyle bir platformu daha önce görmediğini söylediler. Herkesin kullanabileceği, bu tür etkinliklerin yapılabileceği çok keyifli bir alan. Tuvaletlerinde dahi klima olması dikkat çekmiş. Böyle alanda olmaktan ve şehrimizi tanıtmaktan ve bu insanları burada ağırlamaktan son derece mutluyuz. Büyükşehir Belediye Başkanımız Dr. Mehmet Hilmi Güler ve ekibine çok teşekkür ediyoruz” dedi.

“BÖYLE BİR TESİSİ TÜRKİYE’NİN HİÇBİR YERİNDE GÖRMEDİM”

Festival kapsamında Ordu’ya gelerek yaptığı gösterilerle nefes kesen Türkiye Motosiklet Akrobasi Şampiyonu Birkan Polat ise böyle bir tesisi Türkiye’nin hiçbir yerinde görmediğine dikkat çekerek, “Ordu Büyükşehir Belediyesine beni buraya davet ettiği için çok teşekkür ederim. Organizasyonu mükemmel buldum her şey çok güzel. Alan çok güzel. Denize sıfır bir alanda kamp alanının da bulunduğu böyle bir tesisi Türkiye’nin hiçbir yerinde görmedim. Her şey muhteşem. Daha önce bu rotayı kullanırken Boztepe’yi ziyaret etmiştim. Teleferiği de kullanma fırsatım oldu. O da çok güzel bir ambiyans. Herkesi gelip görmeye davet ediyorum. Başkanımıza da ayrıca bu tesis ve organizasyon için teşekkür ediyorum” şeklide konuştu.

“ORDU HER ANLAMDA ÖRNEK BİR ŞEHİR”

Festival kapsamında 3 gün boyunca Ordu’da bulunan motor tutkunları da tesisi ve organizasyonu çok beğendiklerini ifade ederek, “Burası çok güzel ve hiçbir eksikliğin olmadığı bir tesis. Tertemiz bir alan. Yere bir çöp dahi düşse hemen alıyorlar. Her şey çok düzenli. Bu tür organizasyonlar motosiklet camiasında bir bahanedir dostluklar pekişir yeni arkadaşlıklar ediniriz. Ordu zaten her anlamda örnek bir şehir. Başkanımıza hem bu tesis hem de organizasyon için çok teşekkür ederiz” diye konuştu.

Samet Karadağ

2014 yılından bu yana Ordu'da spor muhabiri ve foto muhabirliği yapmakta.

Related Posts

  • 8 views
Ordu Gücü Futbol Kulübü Henüz Puan Alamadı

Geçen sezon 3.Lig’de Play-Off oynayan ve bu sezon yeni bir yapılanma ile sahalara çıkan Ordu Gücü Futbol Kulübü, 4 haftalık süreçte henüz puan alamadı. Ordu’yu Bölgesel Amatör Lig’de temsil eden…

  • 12 views
Dumlupınar’da ‘Sözdar’ Siftah Yaptı

TFF Kadın Futbol 3.Lig ekiplerinden Dumlupınar forması giyen 2001 doğumlu Sözdar Günbattı, son oynanan Ordu Gücü Futbol Kulübü maçında attığı gollerle bu sezon ilk gollerini attı. 2025-2026 sezonunda mücadele ettiği…

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Gözden Kaçanlar

Ordu Gücü Futbol Kulübü Henüz Puan Alamadı

Ordu Gücü Futbol Kulübü Henüz Puan Alamadı

Dumlupınar’da ‘Sözdar’ Siftah Yaptı

Dumlupınar’da ‘Sözdar’ Siftah Yaptı

Ceren Güzelhan Haftaya Dört Golle Damga Vurdu

Ceren Güzelhan Haftaya Dört Golle Damga Vurdu

2.Lige Çıkaran Golü Atan ‘Sarıdoğan’ Gidiyor Mu ?

2.Lige Çıkaran Golü Atan ‘Sarıdoğan’ Gidiyor Mu ?

Samsunspor Futbol Direktörü Fuat Çapa’dan Deniz Şeker Açıklaması

Samsunspor Futbol Direktörü Fuat Çapa’dan Deniz Şeker Açıklaması

Fatsa İlçe Stadyumu’nda Gençlik Haftası İçin Özel Maç

Fatsa İlçe Stadyumu’nda Gençlik Haftası İçin Özel Maç

Fethiyespor, Fatih Kurucuk’u Açıkladı

Fethiyespor, Fatih Kurucuk’u Açıkladı

Yalova FK 77 Spor Kulübü’nün 52 Numarası Veda Etti

Yalova FK 77 Spor Kulübü’nün 52 Numarası Veda Etti

Yusuf Efe Gündüz İspanya’da Madalya Peşinde

Yusuf Efe Gündüz İspanya’da Madalya Peşinde

52 Orduspor Futbol Kulübü ‘Gemici’ye Teşekkür Etti

52 Orduspor Futbol Kulübü ‘Gemici’ye Teşekkür Etti
error: İzinsiz içerik kopyalama, telif hakkı ihlali olarak değerlendirilmektedir.