Ordu Süper Amatör Lig Ekibi Ligden Çekildi

Ordu Süper Amatör Lig ekibi Kabadüz Belediyespor’da Başkan Yusuf Köroğlu’nun istifası sonrasında göreve gelen ikinci başkan Koray Şensoy, 48 saat geçmeden yaptığı açıklamada takımı ligden çektiklerini belirtti.

2021-2022 sezonunun Ordu 1.Amatör Lig şampiyonu olan, geçen sezon final etabında oynayan ve bu sezonda da ligde grup maçlarının bitmesine haftalar kala Play-Off oynamayı garantileyen Kabadüz Belediyespor’da son yıllarda yaşanan kriz sonrasında başkan Yusuf Köroğlu istifa etmişti. Bu sezon başında ikinci başkan görevine getirilen Koray Şensoy, Yusuf Köroğlu’nun ardından başkanlık görevine devam edecek isim olacaktı ancak bu görevi uzun sürmedi.

Kabadüz Belediyespor ikinci başkanı Koray Şensoy ”ASKF ve Hakemlerin saha içi ve saha dışı bize yapmış olduğu sert tutum ve haksızlıklarla uğraşmaya artık gücümüz yetmiyor. Kendi sahamızda ve dışarıda gördüğümüz adaletsizlikten dolayı, Ordu futbolunu yönetenlerin özellikle il temsilcisi Fatih beyin bize karşı olan kin ve nefretiyle, tesisimiz yokken Karşıyaka tesislerinde göçebe gibi olmamıza rağmen şampiyon olduk, finaller oynadık ama bizi Karşıyaka tesislerinden atıp Perşembe ilçesine gönderilmemiz bardağı taşıran son darbe oldu. Kabadüz takımının Persembe’de ne işi var buna anlam veremedik. Bu sert tutum ve dayatmalara boyun eğmedikçe bizi maçlarda hakem kararları ile yıldırma politikası izlediler.” dedi.

Koray Şensoy yaptığı açıklamada ortak fikirle ligden çekilme kararı aldıklarını söylerken ”Şimdi herkes mutlu olsun. Kabadüz Belediyesi’nin ve halkının da sahip çıkmamasından dolayı kulüp başkanımız Yusuf Köroğlu’nun istifasından dolayı başkanı olduğum Kabadüz Belediyespor’u ortak fikirle ligden çekiyoruz. Yönetmek isteyen varsa da yardımcı olup kulübün yönetimini onlara bırakacağımızı tüm spor kamuoyunun bilmesini istiyoruz.” ifadelerini kullandı.

SAMET KARADAĞ

Samet Karadağ

2014 yılından bu yana Ordu'da spor muhabiri ve foto muhabirliği yapmakta.

Related Posts

  • 93 views
Kurumlararası Futbol Turnuvası’nda Finalistler Belli Oldu

Ordu’da TFFHGD tarafından geleneksel olarak düzenlenen Kurumlar Arası Futbol Turnuvası’nda Sağlık Ordusu ile Tamek Sagra Grup finale yükseldi. Türkiye Faal Futbol Hakemleri Gözlemciler Derneği’nin organize ettiği TFFHGD Halı Saha Futbol…

  • 61 views
Mehmet Kaya, Sportfreunde Lotte’ye Transfer Oldu

Almanya Batı Bölgesel Lig ekiplerinden Sportfreunde Lotte, geçen sezon sadece 90 dakika Orduspor 1967 A.Ş. forması giyen stoper Mehmet Kaya’yı transfer etti. 2025-2026 sezonunda devre arasında kadrosunu değiştiren Orduspor 1967…

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Gözden Kaçanlar

Kurumlararası Futbol Turnuvası’nda Finalistler Belli Oldu

Kurumlararası Futbol Turnuvası’nda Finalistler Belli Oldu

Mehmet Kaya, Sportfreunde Lotte’ye Transfer Oldu

Mehmet Kaya, Sportfreunde Lotte’ye Transfer Oldu

52 Orduspor Futbol Kulübü’nde Kongre Günü

52 Orduspor Futbol Kulübü’nde Kongre Günü

52 Orduspor Futbol Kulübü’nde Aykut’tan Veda

52 Orduspor Futbol Kulübü’nde Aykut’tan Veda

Beykan Şimşek Transferinde En Büyük Rakip Eskişehirspor

Beykan Şimşek Transferinde En Büyük Rakip Eskişehirspor

52 Orduspor Futbol Kulübü’nde ‘Ablay’ Dönüyor Mu ?

52 Orduspor Futbol Kulübü’nde ‘Ablay’ Dönüyor Mu ?

Ordulu Şampiyon Nazlı, Memleketine Döndü

Ordulu Şampiyon Nazlı, Memleketine Döndü

Orduspor 1967 A.Ş.’de Cahit Erçevik Kalacak Mı ?

Orduspor 1967 A.Ş.’de Cahit Erçevik Kalacak Mı ?

Beşiktaş Ordulu İsme Teşekkür Etti, Yollar Ayrıldı

Beşiktaş Ordulu İsme Teşekkür Etti, Yollar Ayrıldı

Kongre Öncesinde Bülent Yenihayat Açıklandı

Kongre Öncesinde Bülent Yenihayat Açıklandı
error: İzinsiz içerik kopyalama, telif hakkı ihlali olarak değerlendirilmektedir.