”Görevi Kendi İsteğimle Bıraktım”

TFF 3.Lig’de kaldıktan sonra yeniden kayyum atanan Fatsa Belediyespor’da, takımı ligde tutan Kayyum Başkanı Tayfun Karataş takıma veda etti.

18 yıl aranın ardından çıktığı 3.Lig’de zor günler geçiren ve yönetim olarak sıkıntılar yaşayan Fatsa Belediyespor, 2 başkan ve 2 kayyum gördüğü sezon içerisinde ligde kalmayı başarmıştı. Sarı-Lacivertli ekipte, yeniden kayyum ataması yapıldı.

Fatsa Belediyespor’un ligde kalmasını sağlayan ve 2 aya yakındır kayyum olarak görevine devam eden Karataş bugün itibari ile görevini bıraktı. Tayfun Karataş sosyal medya hesabından şu açıklamaları yaptı.

”Kendi isteğimizle görevi bıraktığımı bilmenizi isterim”

Bundan tam 2 ay önce Fatsa Sulh Hukuk Mahkemesi tarafından Fatsa Belediyespor’umuza şahsımın kayyum olarak atandığı herkesin bildiği bir hakikattir. Ve bugün itibariyle kendi isteğimizle görevi bıraktığımı bilmenizi isterim. Öncelikli olarak bu takımı 3. Lige çıkartan ve 19 yıllık hasrete son veren kulüp başkanından seyircisine kadar herkese teşekkürü bir borç biliriz. Bu sezon başı büyük umutlarla kurulan fakat arzu edilen sonuçlar alınamamasına karşın kulüp başkanı İbrahim Eroğlu kardeşim ve ekibinin de uğraşlarına rağmen arzu edilen başarı gelmemiş, sonrasında kayyım süreci başlamıştır.

”Fatsa taraftarının emeği çok büyüktür”

Bu 2 aylık süreçte kayyum heyetinde çok değerli insanlarla çalışmanın mutluluğuna ulaştım. Çok değerli Haşim abim, Halil müdürüm, Avukat Muhammet Özkan, Avukat Hasan Ceceloğlu ve Avukat Cansu Ceceloğlu gibi değerli insanları tanımak benim için son derece keyif vericiydi. Diğer taraftan küme düşmesine kesin gözüyle bakılan takımımız ile art arda gelen galibiyetler bizi mutlu sona ulaştırdı ve takım ligde kaldı. Aslında Fatsa Belediyespor ligde kalmadı, bize kalırsa 3. Lige çıkma şansını tekrar yakaladı. Bu başarıda başta kayyum heyetimiz, sportif direktörümüz Niyazi Hüseyinoğlu, Cem Cambaz hocamız ve ekibinin, futbolcularımızın, kulüp çalışanlarımızın ve büyük Fatsa taraftarının emeği çok büyüktür.

”Fatsa sevdalısı olarak en iyi şekilde yerine getirilmiştir”

Kulübümüz daha önceki süreçte de kapanma ve düşme tehlikesi yaşadığı dönemlerde tarafıma görev verilmiş ve bu görevler memleket bilinciyle ve bir Fatsa sevdalısı olarak en iyi şekilde yerine getirilmiştir. Bu başarılara sebep olanlardan biri olmanın mutluluğunu ve gururunu yaşamaktayım.

”Bu söylemlerin içi boş kalarak kulübümüz zor durumda kalmıştır”

Bu süreçte birçok güzellikler ve olumsuzluklar yaşadık. Yaşadığımız bu güzelliklerin en başında Fatsa halkımızın bizlere inanıp güvenmesiydi. Bu inanç ve güven bizi başarıya taşıyan en önemli argümandı. Ancak bizi en fazla yoran ve çıkmaza düşüren verilen sözlerin tutulmaması olmuştur, şöyle ki bölge milletvekilimizin herhangi bir talebimizin olmamasına rağmen kendisinin “15 Nisan 2019” tarihinde Fatsa Belediyespor Kulübü kasasına en az “300.000. TL” yardım gelecek söylemi basına düşmüş ve kamuoyu ile paylaşılmıştır. Akabinde bu söyleme istinaden alacaklılar başta olmak üzere birçok kişi tarafından kulübümüz haciz şoku ile karşı karşıya kalmıştır. Bugün itibariyle “300.000. TL” gelmemiştir ve de bu söylemlerin içi boş kalarak kulübümüz zor durumda kalmıştır.

”Fatsalı dostlara teşekkür ederiz”

Sonuç olarak bu süreçte bize destek olan başta Aileme, İlçe Kaymakamımız Sayın Mehmet Yapıcı’ya, Kayyım Heyeti’nin çok değerli mensuplarına, sportif direktörümüz Niyazi Hüseyinoğlu’na, çok değerli kulüp avukatlarımıza, teknik heyetimize, futbolcularımıza, kulüp çalışanlarımıza, büyük Fatsa taraftarına ve bu süreçte maddi-manevi bizden desteğini esirgemeyen Fatsalı dostlara teşekkür ederiz.

SAMET KARADAĞ

Samet Karadağ

2014 yılından bu yana Ordu'da spor muhabiri ve foto muhabirliği yapmakta.

Related Posts

  • 123 views
Milli Sporcu Boztepe’ye Koşacağını Açıkladı

Türkiye’de kısa mesafe, orta mesafe, uzun mesafe, pist, yol, trail, triatlon, duatlon ve ultra maraton branşlarının tamamında yarışarak hepsinde kürsü başarısı elde eden tek sporcu olan Mustafa Araç, ilerleyen dönemlerde…

  • 170 views
52 Orduspor Futbol Kulübü’nde ‘Yetim’ Kararını Verdi

52 Orduspor Futbol Kulübü’nde bir yıl daha sözleşmesi bulunan sol bek Enes Yetim, takımdan ayrıldığını açıkladı 2.Lig’de mücadele edecek olan 52 Orduspor Futbol Kulübü’nde yeni sezon öncesinde ayrılıklar arka arkaya…

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Gözden Kaçanlar

Ordu Karması, Ardahan’da Şampiyon Oldu

Ordu Karması, Ardahan’da Şampiyon Oldu

Milli Sporcu Boztepe’ye Koşacağını Açıkladı

Milli Sporcu Boztepe’ye Koşacağını Açıkladı

52 Orduspor Futbol Kulübü’nde ‘Yetim’ Kararını Verdi

52 Orduspor Futbol Kulübü’nde ‘Yetim’ Kararını Verdi

Ordu Gençlik Spor Su Topu Takımı Giresun’da Üçüncü Oldu

Ordu Gençlik Spor Su Topu Takımı Giresun’da Üçüncü Oldu

Yalçın Eycan Kaya, Muğlaspor Kulübü’ne Veda Etti

Yalçın Eycan Kaya, Muğlaspor Kulübü’ne Veda Etti

Okul Sporları B Voleybol Maçları Sona Erdi

Okul Sporları B Voleybol Maçları Sona Erdi

Enes Nalbantoğlu’ndan Veda Açıklaması

Enes Nalbantoğlu’ndan Veda Açıklaması

Alperen Aydın ‘Erzincan’da Oynayacak

Alperen Aydın ‘Erzincan’da Oynayacak

Ünye Anadolu Lisesi Şampiyonluğu Bırakmadı

Ünye Anadolu Lisesi Şampiyonluğu Bırakmadı

Yalçın Gürsoy ABD’da BBC Türkçe’ye Konuştu

Yalçın Gürsoy ABD’da BBC Türkçe’ye Konuştu
error: İzinsiz içerik kopyalama, telif hakkı ihlali olarak değerlendirilmektedir.