”İyi Bir Sezon Geçirdim”

Orduspor’un Eski Teknik Direktörü Sinan Bayraktar, geride kalan sezonu değerlendirdi. Başarılı çalıştırıcı, Artvin Hopaspor ile başarılı bir sezon geçirdiğini dile getirdi.

Adıyaman 1954 Spor’dan maddi sebeplerden dolayı ayrıldığını aktaran Bayraktar, devre arasında da Artvin Hopaspor’un teklifini geri çeviremediğini ifade etti.

“Adıyaman ile iyi çıkış yakaladık”

Adıyaman’ı aşağıdan alıp yukarıya çıkardıklarını söyleyen Bayraktar; “Adıyaman 1954 Spor’u daha önce 2-3 kez 2.Lig’de çalıştırmıştım. Bayağı tanıdıklarımız vardı. Onları kıramadım. Ekonomik sıkıntıları olduğunu bilerek gittim. Ancak takım iyi durumda değildi. 5 maçta 15 gol yemiş 2 gol atmış bir pozisyondaydı. Bildiğim oyunculara güvenerek gittim. Osmaniyespor karşısında aldığımız 4-0’lık galibiyetle iyi bir ivme yakaladık. Ama ekonomik şartların çok kötü olması ve oyuncuların bu durumdan haberdar olmasından dolayı ilk devre bitmeden 1 ay önce yönetime söyledim. İyi puan topladık. Düşme potasıyla 6, Play-Off ile de 3 puanlık bir fark vardı. Devre arası görevi bıraktım.” dedi.

“Başarılı şekilde sezonu tamamladık”

Görevi bıraktıktan hemen sonra Artvin Hopaspor’dan teklif aldığını aktaran Bayraktar; “Devre arasında Artvin Hopaspor ile anlaştım. Artvin Hopaspor, uzun yıllar sonra profesyonel lige çıkmıştı. Taraftar desteği de vardı. İkinci yarıya galibiyetle başladık. Sonra bir düşüş gösterdik ama son 7-8 hafta yine bir çıkış yakaladık. Yukarı ile puan farkı olduğu için Play-Off’a kalamadık. Ancak Play-Off’un hemen altında 7. sırada grubu tamamladık. Benim açımdan bakıldığı zaman iyi bir sezon geçtiğini düşünüyorum. Artvin Hopaspor’un amacı zaten 1-2 sene lige tutunmak, sonraki sezonlarda hedefe oynamaktı. Bu doğrultuda başarılı şekilde sezonu tamamlamış olduk” ifadelerini kullandı.

Sezon sonu itibariyle sözleşmesi sona eren tecrübeli çalıştırıcının, Artvin Hopaspor ile yoluna devam edip etmeyeceği olağanüstü genel kuruldan sonra netli kazanacak.

Ordu hayat/Tevfik Kul

Samet Karadağ

2014 yılından bu yana Ordu'da spor muhabiri ve foto muhabirliği yapmakta.

Related Posts

  • 13 views
Bağcılar Ordu Spor Kulübü 1.Amatör Lige Yükseldi

İstanbul 2.Amatör Lig ekibi Bağcılar Ordu Spor Kulübü, teknik direktör Sezgin Işık öncülüğünde Play-Off maçlarını kazanarak şampiyon oldu ve 1.Amatör Lige yükseldi. İstanbul Ordulu futbolseverlerin bir araya gelerek amatör futbol…

  • 17 views
Emre Çolak 26. Şampiyonluk Kutlamasına Katıldı

2003 yılından bu yana Avusturya’da Galatasaray taraftarlarını buluşturan GS Austria Fanclub, Galatasaray’ın 26.şampiyonluğu için Emre Çolak’ın da aralarında olduğu şampiyonluk kutlaması yaptı. Galatasaray Austria FanClub tarafından Galatasaray’ın 26.şampiyonluğu için Avusturya’da…

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Gözden Kaçanlar

Bağcılar Ordu Spor Kulübü 1.Amatör Lige Yükseldi

Bağcılar Ordu Spor Kulübü 1.Amatör Lige Yükseldi

Emre Çolak 26. Şampiyonluk Kutlamasına Katıldı

Emre Çolak 26. Şampiyonluk Kutlamasına Katıldı

Ordu Pars Spor Kulübü’nden Görkemli Final 5-0

Ordu Pars Spor Kulübü’nden Görkemli Final 5-0

Dumlupınar Play-Off’a Galibiyetle Gidiyor 3-0

Dumlupınar Play-Off’a Galibiyetle Gidiyor 3-0

Ordu U13 Ligi’nde Şampiyon Galataspor U13 4-0

Ordu U13 Ligi’nde Şampiyon Galataspor U13 4-0

52 Orduspor Futbol Kulübü’nde Kongre Yarın

52 Orduspor Futbol Kulübü’nde Kongre Yarın

Ordu Karması, Ardahan’da Şampiyon Oldu

Ordu Karması, Ardahan’da Şampiyon Oldu

Milli Sporcu Boztepe’ye Koşacağını Açıkladı

Milli Sporcu Boztepe’ye Koşacağını Açıkladı

52 Orduspor Futbol Kulübü’nde ‘Yetim’ Kararını Verdi

52 Orduspor Futbol Kulübü’nde ‘Yetim’ Kararını Verdi

Ordu Gençlik Spor Su Topu Takımı Giresun’da Üçüncü Oldu

Ordu Gençlik Spor Su Topu Takımı Giresun’da Üçüncü Oldu
error: İzinsiz içerik kopyalama, telif hakkı ihlali olarak değerlendirilmektedir.